POLKA TRAVEL NA SZKOLENIU Z OBSŁUGI TURYSTÓW RYNKU ARABSKIEGO
15 października odbyło się szkolenie z obsługi turystów z rynku arabskiego, w którym wzięła udział Majka Szura. Szkolenie organizowane przez ROT, dzięki współpracy z POT.
15 października odbyło się szkolenie z obsługi turystów z rynku arabskiego organizowane przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego, dzięki współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. W szkoleniu, które odbyło się w GRAND HOTEL Kielce uczestniczyli przedstawiciele świętokrzyskiej branży turystycznej, biura informacji, bazy noclegowej i atrakcji turystycznych.
Spotkanie prowadzili goście z POT:
Natalia Wiśniewska, która mieszka i pracuje w Arabii Saudyjskiej oraz Bahrajnie i zajmuje się produktem i kontraktami na Bliskim i Dalekim Wschodzie, obsługując touroperatorów
Krzysztof Steiman - podróżnik, odwiedził ponad 80 krajów na świecie, blisko 15 lat związany zawodowo z Katarem, a obecnie ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi.
Podczas szkolenia przekazano informacje jak pozyskiwać i obsługiwać turystów z krajów arabskich, a także jaki wpływ na współpracę i relacje biznesowe mają odmienności kulturowe.
Biorąc pod uwagę małopolski fenomen wzrostu zainteresowania Polską przez odbiorców z krajów wschodnich, obserwujemy z zaciekawieniem jak rozwiną się trendy w turystyce... Tymczasem poznajemy różnice kulturowe i specyfikę współpracy z touroperatorami ze Wschodu.
Spotkanie prowadzili goście z POT:
Natalia Wiśniewska, która mieszka i pracuje w Arabii Saudyjskiej oraz Bahrajnie i zajmuje się produktem i kontraktami na Bliskim i Dalekim Wschodzie, obsługując touroperatorów
Krzysztof Steiman - podróżnik, odwiedził ponad 80 krajów na świecie, blisko 15 lat związany zawodowo z Katarem, a obecnie ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi.
Podczas szkolenia przekazano informacje jak pozyskiwać i obsługiwać turystów z krajów arabskich, a także jaki wpływ na współpracę i relacje biznesowe mają odmienności kulturowe.
Biorąc pod uwagę małopolski fenomen wzrostu zainteresowania Polską przez odbiorców z krajów wschodnich, obserwujemy z zaciekawieniem jak rozwiną się trendy w turystyce... Tymczasem poznajemy różnice kulturowe i specyfikę współpracy z touroperatorami ze Wschodu.